گروه مهندسی برابر، ارائه دهنده راهکارهای وفاداری و انگیزش

نرم افزار باشگاه مجریان

مجریان وفادار = خرید های بیشتر، کیفیت کار بالاتر، فروش پایدارتر

نرم افزار باشگاه مجریان BRBR، یک سیستم و راهکار هوشمند برای ایجاد انگیزه در تکنسین ها و مجریان برند شما می باشد.
به آن‌ها پاداش دهید، رفتارشان را رصد کنید و شبکه مجریان و بخش اجرایی را به صورت حرفه ای مدیریت کنید.

نرم افزار باشگاه مجریان

نرم افزار باشگاه مجریان چیست؟

باشگاه مجریان در ایران یک ایده نوآورانه است که مناسب کسب و کارهایی می باشد که برندشان پتانسیل تبلیغ و خرید توسط فعالین در آن حوزه را دارد. در چند سال اخیر طبق آمار بدست آمده، سرمایه گذاری روی مجریان ارزش افزوده بیشتری داشته است. بنابراین وفادارسازی مجریان و پیمانکاران از راه های بسیار عالی برای افزایش فروش خواهد بود.

نرم افزار باشگاه مجریان برای افزایش وفاداری، افزایش انگیزه مجریان و یک اشتیاق برای استفاده و خرید مجدد و همچنین تبلیغ محصولات، طراحی شده است.

رفع چالش ها با باشگاه مجریان

تیم BRBR با بررسی عملکرد و رفتارهای مجریان سازمان ها و شرکت ها، چالش های زیر را پیدا کرده است. این چالش ها مهم ترین مواردی هستند که سود کسب و کارها را کاهش می دهد.

عدم ثبات کیفیت اجراها

زمانی که نظارت بر روی اجرای پروژه ها نباشد، کیفیت کار می تواند افت کند و نواقص  مجریان پیدا نشود.

بی انگیزگی مجریان

کسب و کارهایی که با مجریان در ارتباط هستند، همواره مشکل ریزش و عدم همکاری پیوسته مجریان را دارند.

عدم رشد مهارت مجریان

از دیگر معضلات و چالش های مجریان، نبود نظارت روی سطح علمی و مهارتی مجریان است که باعث افت کیفیت پروژه ها خواهد شد.

عدم نظارت روی مجریان

یکی از چالش های مهم با مجریان، عدم اطلاع از تعداد پروژه هایی است که انجام می دهد و میزان موفقیت و یا عدم موفقیت آن هاست.

مزایای استفاده از باشگاه مجریان

با راه اندازی باشگاه مجریان چه تغییراتی در کسب و کار بوجود می آید؟ باشگاه مجریان BRBR (برابر) چگونه مجریان را به سیستم وفادار می کند؟ در باشگاه مجریان برابر چه چیزی منتظر مجریان و کسب و کارهاست؟ از باشگاه مجریان دقیقا چه انتظاری می توان داشت؟ در ادامه به پاسخ سوالات و چالش های بیان شده می پردازیم.

1

افزایش وفاداری و تکرار خرید

  • طبق تحقیق Intelemark، اجرای برنامه های وفاداری و سیستم های انگیزش در بخش B2B باعث کاهش چرخش مشتری (churn) می‌شود. مخصوصاً برای کسب‌وکارهایی که با پیمانکاران و یا مجریان در ارتباط هستند.
  • حدود 49% از پیمانکاران پس از عضویت در سیستم های باشگاه مجریان، به برند وفادارتر شدند. (طبق نظرسنجی ها)
  • همچنین، حدود ۳۹٪ پیمانکاران اظهار کردند که حجم خرید آن‌ها از آن برند بعد از پیوستن به باشگاه بیشتر شده است.

افزایش ارزش طول عمر مشتری (CLV)

2

مشتریان کسب و کارهای B2B، در واقع مجریان هستند. بنابراین دریافت داده از مجریان، شنیدن بازخوردهای مجریان از برند، خرید بیشتر و وفاداری به برند از جمله ارزش های مجریان برای کسب و کارهاست.

به بیان دیگر، اگر مجریان به‌طور مداوم و با حجم مناسب از شما خرید کنند، نه‌تنها درآمد فعلی بالا می‌رود، بلکه یک تبلیغ کننده ی خوب برای برند خواهند بود.

در نتیجه یک رابطه طولانی مدت بین مجریان و کسب و کار شکل می گیرد که ارزش طول عمر مشتری را افزایش می دهد.

3

جمع آوری دیتای مجریان

در باشگاه مجریان برابر، امکان جمع آوری دیتا و اطلاعات کاربردی از مجریان وجود دارد. این اطلاعات به صورت یکپارچه جمع آوری و ذخیره می شوند. اطلاعات مجریان می تواند شامل: رفتار خرید، میزان خرید، زمان خرید، بازخورد مجریان درمورد محصولات، انتقادات و پیشنهادات باشد.

با بررسی این داده ها در نرم افزار باشگاه مجریان BRBR می توان استراتژی فروش و انبارداری را بهینه تر کرد.

این اطلاعات کمک می کند تا پیشنهادات تشویقی بهتری را برای مجریان در نظر بگیرید.

افزایش تعامل مجریان با کسب و کار

4

هر کسب و کاری باتوجه به محصولاتی که دارد و ویژگی های شخصیتی مجریان خود باید روش های دریافت امتیاز را تعریف کنند. روش هایی مثل انجام پروژه، خرید محصولات، خرید عمده، شرکت در آکادمی ها و … .

با تعریف روش های مختلف امتیازدهی در نرم افزار باشگاه مجریان BRBR که کاملا قابلیت شخصی سازی دارد، می توان تعاملات مجریان با بیزینس را افزایش داد.

یکی دیگر از راه های افزایش انگیزه برای افزایش تعاملات، وجود جوایز ویژه در باشگاه است.

5

کاهش هزینه ها و افزایش کارایی

در کسب و کارهایی که مجریان وفادار وجود داشته باشد، هزینه های جذب مجریان و پیمانکاران جدید کاهش پیدا می کند. این امر فقط توسط سیستم های وفادارسازی مثل باشگاه مجریان BRBR اتفاق می افتد. 

زمانی که در سیستم های وفادارسازی از طریق آموزش به مجریان آموزش دهید، نیازی به هزینه های اضافی برای آموزش نخواهید داشت. همچنین هزینه های آموزش مجدد به نیروی جدید کاهش پیدا می کند چراکه نیازی به جذب مجری جدید نخواهد بود.

همچنین پیش بینی های تولید از طریق دیتاهای مجریان وفادار، باعث کاهش هزینه های انبارداری و لجستیک خواهد شد.

افزایش سطح فنی مجریان با باشگاه

6

یکی از قابلیت های باشگاه مجریان برابر (BRB)، تعریف امتیاز از طریق مطالعه و دیدن آموزش هاست. بنابراین مجریان برای دریافت امتیاز بیشتر در باشگاه مجریان، در جهت افزایش سطح آگاهی و علمی خود تلاش می کنند و از آموزش هایی که برای آن ها در نظر گرفتیدف استفاده می کنند.

هرچقدر سطح فنی و علمی مجریان بالاتر باشند، سفیران بهتری برای برند کسب و کار خواهند بود. بدین صورت کیفیت کارشان بالاتر رفته و در برند سازی بیزینس ها نیز نقش خواهند داشت.

در باشگاه مجریان برابر BRBR هر مجری، سفیر برند شماست! هزینه های جذب مجری کاهش پیدا می کند سیستم برنامه ریزی تولید بهینه می شود

امکانات باشگاه مجریان

در نرم افزار باشگاه مجریان برابر، امکانات زیر در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد.

تایید هویت مجریان برای عضویت

یکی از چالش های باشگاه ها برای عضویت مجریان، عدم نظارت روی هویت اعضای عضو شده در باشگاه می باشد. اما در باشگاه مجریان برابر، می توان پس از عضویت کاربران در باشگاه، از طریق فرم های طراحی شده، مدارک و اطلاعات مورد نیاز را برای تایید هویت به صورت خودکار جمع آوری نمود. پس از تایید اطلاعات، مجریان وارد فضای اصلی باشگاه خواهند شد. علاوه بر این، تایید هویت شماره موبایل قبلاز عضویت انجام خواهد شد.

ارسال پروژه های انجام شده توسط مجریان

از دیگر امکانات باشگاه مجریان برابر، می توان به دریافت پروژه های انجام شده توسط مجریان اشاره کرد. این ویژگی از طریق بارگزاری تصاویر و تکمیل فرم های مربوطه به صورت خودکار توسط مجریان انجام خواهد شد.

برای تشویق مجریان برای بارگزاری پروژه های خود، می توان امتیاز مشخصی را در نظر گرفت. همچنین قابلیت تنظیم زمان برای امتیازدهی از این طریق وجود دارد. با این قابلیت می توان به کیفیت و کمیت پروژه های مجریان پی برد.

ساخت فرم های متنوع

یکی از کاربردهای مهم باشگاه مجریان برابر، قابلیت ایجاد فرم های متنوع است.  با این قابلیت می توان نظرات مجریان را در مورد محصولات، برند و … دریافت کرد و سیستم را بهینه کرد. علاوه بر این می توان فرم های انتقاد،پیشنهاد و هر فرم دلخواه دیگری را ایجاد کرد.

روش های امتیازدهی و خرج امتیاز متنوع

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد باشگاه مجریان BRBR می توان به قابلیت تعریف روش های امتیازدهی و خرج امتیاز برای مجریان اشاره کرد. برای اقدامات مختلفی مثل: ثبت نام، تکمیل پروفایل، بارگزاری پروژه، تکمیل فرم های نظرسنجی، خرید محصولات و … امتیازهای متفاوتی در نظر گرفت و تنظیم کرد.

تعریف روش های خرج امتیاز

علاوه بر روش های امتیازدهی، می توان بر اساس سلیقه و علایق مجریان، جوایزی را برای خرج امتیاز در نظر گرفت. جوایزی مثل: لباس کار، کمک هزینه سفر، کارت اعتباری خرید، کد تخفیف و … .

برای آگاهی از سلیقه مجریان می توانید با باشگاه مجریان برابر فرم نظرسنجی ایجاد کنید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

افزایش سطح فنی و دانش مجریان

در باشگاه های مشتریان BRBR می توان روش های مختلفی را برای امتیازدهی تعریف کرد. بنابراین کاربران برای دریافت امتیاز سعی در تعامل بیشتر با کسب و کار شما خواهند داشت. گیمیفیکیشن های مختلف در باشگاه های برابر، باعث ماندگاری اسم برند شما در ذهن مشتریان خواهد شد. روش های امتیازدهی شامل:

امتیاز در ازای خرید (با ضریب های متفاوت)، امتیاز در ازای تکمیل فرم های نظرسنجی، انتقاد و …، امتیاز در ازای معرفی دوستان، امتیاز در ازای کامنت گذاری در سایت، امتیاز در ازای بازدید

برای اطلاع از سایر روش های منحصر به فرد و ویژه با کارشناسان برابر در تماس باشید.

مجریان ماندگار، نتایج پایدار

برخی استفاده کنندگان از باشگاه مجریان

باشگاه مجریان ویسپار با وردپرس

باشگاه مجریان ویسپار

شرکت ویسپار از مشتریان باشگاه مجریان است که توانسته مجریان خود را وفادار سازد و هزینه های آموزش مجری جدید را کاهش دهد. کاهش هزینه های آموزش از طریق امتیازدهی با مطالعه دانش نامه های باشگاه اتفاق افتاده است.

لوگو مشتری گیتی پسند باشگاه مجریان

باشگاه مجریان گیتی پسند

گیتی پسند، شرکت تولید کننده صنایع ساختمانی و تاسیساتی برای مجریان خود باشگاه مجریان را راه اندازی کرده است که تا این لحظه 80 هزار عضو دارد.

باشگاه مجریان یزد پولیکا وردپرس

باشگاه مجریان یزد پولیکا

در یزد پولیکا دیگر دغدغه وفاداری مجریان وجود ندراد. چراکه با باشگاه مجریان، سطح وفاداری مجریان افزایش پیدا کرده است.

باشگاه مجریان pte وردپرس

باشگاه مجریان PTE

گروه صنعتی پیشگام تراش اتصالات اسپادانا با نام تجاری PTE، اشاره کرد. مجریان این شرکت با امتیازگیری از طریق بارگزاری پروژه های خود، وفادارتر شده اند و همواره از محصولات PTE استفاده می کنند.

دلایل اعتماد کسب و کارها به تیم BRBR

چرا نرم افزار باشگاه مجریان برابر؟

ویژگی های منحصر به فرد باشگاه مجریان BRBR چیست؟ چه معیارهای مهمی برای انتخاب نرم افزار مناسب وجود دارد؟ تیم برابر که زیر نظر شرکت دانش بنیان فعالیت دارد، تمامی دغدغه های کسب و کارها را رفع کرده و توانسته اعتماد بسیاری از کسب و کارها را بدست آورد.

چرا باشگاه مجریان برابر

قیمت و خرید نرم افزار باشگاه مجریان

قیمت باشگاه مجریان تحت وب

قیمت: از ۵۰ میلیون تومان

(تا 595 میلیون تومان برای سازمان‌های حرفه ای)

قیمت باشگاه مجریان وردپرس

قیمت: از 35 میلیون تومان

(تا 144 میلیون تومان برای سازمان‌های چابک)

برای راه اندازی باشگاه مجریان میتوانید دو مدل نرم افزار و سیستم پیاده سازی کنید:

  • باشگاه مجریان تحت وب: این باشگاه بر روی سرورهای درون سازمانی نصب می شود و به صورت تحت وب می توان از آن استفاده کرد و مجریان نیز با دامنه تنظیم شده روی سرور سازمان مراجعه می کنند. این نرم افزار مناسب سازمان های پرجمعیت و با نیازهای پیچیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باشگاه های تحت وب کلیک کنید.
  • باشگاه مجریان وردپرس: این باشگاه به صورت کامل روی وردپرس نصب و تنظیم می شود. سیستم مدیریت باشگاه نیز به صورت ابری قابل استفاده است. برای کسب و اطلاعات بیشتر در خصوص باشگاه وردپرس کلیک کنید.

مشاوره راه اندازی باشگاه مجریان

برای دریافت راهنمایی و مشاوره جهت راه اندازی و استقرار باشگاه مجریان و پیمانکاران، با شماره های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا مشاورین BRBR در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگیضروری
دلایل خود را از راه اندازی باشگاه مجریان انتخاب کنید.
پیمایش به بالا